Skip to content Skip to footer

Contact

Brink Events B.V.

Contactformulier

    FAQ

    1. Je selecteert één van onze materialen en voegt deze toe aan de offerte. Vervolgens kun je eventueel nog meer materialen toevoegen aan de offerte.
    2. Alles toegevoegd? Super, dan kun je rechtsboven op offerte klikken, dan kom je in de winkelwagen.
    3. Klopt alles wat in de winkelwagen zit? Zo ja, dan kan je onderaan op doorgaan klikken.
    4. Vul alle gegevens in zoals gevraagd.
    5. Accepteer onze algemene voorwaarden en vraag de offerte aan.
    6. Spoedig ontvang je van ons een vrijblijvende offerte.
    7. Bij akkoord op de offerte die je van ons hebt ontvangen gaan we de materialen reserveren en eventueel transport & op- en afbouw inplannen.

    Onze experts staan voor je klaar om je te adviseren over de juiste materialen. Neem contact met ons op. 

    Wij zijn 24/7 bereikbaar voor storingen met onze materialen. 

    Wij zijn in het weekend gesloten voor verhuur, maar je kunt toch profiteren van een flexibel huurvoorwaarden. Wanneer je apparatuur nodig hebt voor een evenement in het weekend, kun je deze op vrijdag ophalen of laten leveren en op maandag weer retourneren of laten ophalen. Voor dit weekendtarief betaal je slechts één keer de dagprijs, zodat je zonder extra kosten gebruik kunt maken van de apparatuur gedurende het hele weekend.

    Voor een aanvullende prijs kun je gebruikmaken van onze transportservice. Deze service is beschikbaar voor bestellingen vanaf €100,- exclusief BTW aan materialen. Het is niet mogelijk om bestellingen onder dit bedrag te transporteren. 

    De transporttarieven bedragen een starttarief van €20,- exclusief BTW, plus €0,50 exclusief BTW per kilometer. Het aantal kilometers wordt als volgt berekend: vier keer de enkele afstand tussen postcode 3534AM en de postcode van het afleveradres. Dit omvat een retourrit voor het bezorgen en een retourrit voor het ophalen van de materialen.

    In Utrecht hanteren wij een vast tarief van €50,- exclusief BTW, dit geldt voor het bezorgen & ophalen. Voor transportritten naar Amsterdam geldt een vast tarief van €100,- exclusief BTW.

    Met deze service hoef je je geen zorgen te maken over transport, installatie of afbouw – wij regelen alles van A tot Z. Dit bespaart je tijd en moeite en zorgt ervoor dat je evenement probleemloos verloopt.

    Voor het installeren en afbreken van materialen rekenen wij €50,- per uur exclusief BTW, per persoon. Voor een kleine installatie, zoals het opzetten van één beeldscherm, rekenen wij €40,- per halfuur exclusief BTW.

    Dat kan zeker! Onze ervaren technici staan klaar om alles in goede banen te leiden. Van het bedienen van apparatuur tot het oplossen van onverwachte technische problemen, zij zorgen ervoor dat jouw evenement zonder onderbrekingen verloopt.

    Voor het huren van DJ-apparatuur betaal je een borg van €250,-. Voor de rest van de apparatuur hanteren wij geen borg. 

    Wij kunnen altijd vragen om je te legitimeren bij het ophalen / leveren van de apparatuur. 

    Al onze apparatuur wordt geleverd met bekabeling om het aan te sluiten. Eventuele extra bekabeling zit hier niet bij inbegrepen.